dijous, 5 de novembre del 2015

Miriam Subirana a EcoReus 2015



Miriam Subirana a EcoReus 2015
Dissabte 28 de nov. 
A les 13,00h.

"De la sostenibilitat al florir humà"


En comptes de centrar-se només en el que hem sustentar i en com sustentar-lo, vegem el que ens fa florir com a persones ia nivell relacional. Vols que el teu matrimoni sigui sostenible o que floreixi? Vols que les teves relacions floreixin? Volem que els nostres sistemes relacionats amb la naturalesa siguin sostenibles o volem que floreixin i estiguin plens de vida?

Tenim el plaer de convidar-los a escoltar i compartir en EcoReus 2015 a
Miriam Subirana, una dona polifacètica i una gran comunicadora.
Coach, escriptora, artista plàstica i conferenciant.
Coneguda autora de llibres de creixement personal i col·laboradora en premsa:
 País setmanal, així com en les revistes Mente Sana, Psicologia Positiva.
Col·laboradora habitual al programa L'ofici de viure, de Catalunya Ràdio. Col·laboradora en Bricolatge emocional de TV3.

Miriam Subirana és una conferenciant internacional que combina les habilitats de Indagació Apreciativa, el Coaching i el lideratge, amb l'ús de l'art i les tècniques de la meditació creativa, dissenyades per despertar i desenvolupar el potencial creatiu d'aquells que participen en els seus seminaris.

Alguns dels llibres editats per Miriam Subirana
















Miriam Subirana en EcoReus 2015
Sábado 28 de nov. A las 13,00h.

 “De la sostenibilidad al florecer humano “

En vez de centrarnos solo en lo que debemos sustentar y en cómo sustentarlo, veamos lo que nos hace florecer como personas y a nivel relacional. ¿Quieres que tu matrimonio sea sostenible o que florezca? ¿Quieres que tus relaciones florezcan? ¿Queremos que nuestros sistemas relacionados con la naturaleza sean sostenibles o queremos que florezcan y estén llenos de vida?

Tenemos el placer de invitaros a escuchar y compartir en EcoReus 2015 a
Miriam Subirana, una mujer polifacética y una gran comunicadora.
Coach, escritora, artista plástica y conferenciante.
Conocida autora de libros de crecimiento personal y colaboradora en prensa: el País semanal, así como en las revistas Mente Sana, Psicología Positiva.
Colaboradora habitual en el programa L’ofici de viure, de Catalunya Ràdio. Colaboradora en Bricolatge emocional de TV3.

Miriam Subirana es una conferenciante internacional que combina las habilidades de Indagación apreciativa, el Coaching y el liderazgo, con el uso del arte y las técnicas de la meditación creativa, diseñadas para despertar y desarrollar el potencial creativo de aquellos que participan en sus seminarios.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada